Transport si retururi

 

Metode de livrare 

Poti alege dintre urmatoarele metode de livrare:

  • Livrare gratuita la oricare dintre magazinele din Timisoara
    • Centrul Comercial Bega, etajul 2 (Str.  Carol Telbisz, Nr. 3, Telefon 0773 774 885)
    • Centrul Comercial Kapa 3 (Str. Divizia 9 Cavalerie, Telefon  0771 443 746)
  • Livrare acasa prin intermediul firmelor de curierat Fan Curier:
GRATUIT comenzi peste 400 RON, cu greutate <30 kg, in raza de acoperire a curierului
20 RON (TVA inclus) comenzi sub 400 RON, cu greutate <30 kg, in raza de acoperire a curierului

cost comunicat telefonic in momentul verificarii comenzii

comenzi peste 30 kg, in raza de acoperire a curierului: curierul percepe un cost suplimentar de 0,8 lei / kg (TVA inclus)

cost comunicat telefonic in momentul verificarii comenzii

comenzi in afara razei de acoperire a curierului

Te rugam sa verifici ambalajul produselor primite prin firmele de curierat rapid partenere in momentul primirii, formuland eventualele reclamatii in prezenta curierului si inainte de a semna pentru primirea bunurilor.

 

Cat dureaza? 

Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de pe site-ul nostru se incadreaza intre 1 si 2 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii.

Datorita supraincarcarii firmei de curierat este posibil ca in perioada 20 Noiembrie 2016 - 01 Ianuarie 2017 livrarea produselor sa dureze mai mult.

In anumite conditii speciale, timpul de livrare poate fi mai mare. Te vom anunta in prealabil daca este cazul.

Te rugam, sa verifici ambalajul produsele primite prin firmele de curierat partenere in momentul primirii, formuland eventualele reclamatii in prezenta curierului si inainte de a semna pentru primirea bunurilor.

PRO C.R.BEL SRL isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare reclamatiile cantitative si calitative care nu tin de conditiile de garantie si care sunt efectuate dupa primirea produselor si plecarea curierilor.

 

Conditiile de returnare 

  • Produsele pot fi returnate fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea articolului. 
  • Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original, corect ambalate, cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, uzuri etc).
  • Produsele personalizate / executate la comanda speciala nu se pot returna.
  • Articolele de igiena (precum aspiratoarele nazale, tetine, etc.) si cosmeticele sunt acceptate la retur doar daca sunt sigilate 
  • Se ramburseaza doar valoarea produsului, fara taxele de transport. 
  • Rambursarea se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii, doar prin transfer bancar.
  • Returnarea produselor se face doar prin intermediul firmelor de curierat rapid sau personal, direct in magazine. 
  • Se recomanda returnarea produselor in ambalajul original  (in cazul in care ambalajul original nu mai exista sau este deteriorat, ne rezervam sa retin o parte din suma ce trebuie returnata)
  • In cazul in care produsul pe care doresti sa il returnezi este deteriorat sau prezinta semne de utilizare, ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului sau de a diminua suma restiuita in conformitate cu starea produsului.

Perioada maxima in care vei primi banii inapoi pe produsul returnat este de 14 de zile, dar de obicei rambursarea se face in cateva zile.

Este esential sa ne anunti in scris printr-un e-mail trimis la adresa contact@haiducel.ro. 

Pentru orice informatie poti sa ne contactezi la 0771 443 746 sau contact@haiducel.ro 

 

Intrebari frecvente despre retururi 

   

Ce pot sa fac daca am comandat un articol gresit/ care nu este cum ma asteptam?

Iti recomandam sa ne contactezi telefonic pentru a clarifica mai exact de ce ai nevoie si ce nu te satisface la produsul primit.

In functie de aceasta discutie putem sa iti recomandam alte produse. Daca te decizi asupra unuia, ti-l vom trimite imediat. Daca preturile difera, fie vei primi o parte din bani inapoi, fie vei achita diferenta.

Daca nu te satisface nici un produs recomandat iti vom returna banii.

ATENTIE: Articolul comandat initial trebuie sa respecte Conditiile de returnare mentionate mai sus. Articolul trebuie sa ajunga la depozitul nostru nainte ca noi sa iti trimitem noul articol.

Se poate proceda in acest fel fara probleme in primele 14 zile de la receptie, iar daca este vorba de un interval mai mare de timp, se vor aplica termenii si conditiile care difera in functie de articol.

 

Cum ar trebui sa procedez daca vreau sa schimb un produs?

Daca stii deja ce produs ai vrea in schimb trebuie sa iei legatura cu noi telefonic si sa ne comunci.

Daca articolul solicitat este mai scump decat cel comandat initial, va trebui sa achiti diferenta la primirea coletului, iar in caz contrar, cand articolul comandat ulterior are o valore mai mica, in functie de alegerea ta, fie iti returnam banii intr-un cont bancar, fie emitem un voucher pentru suma ramasa.

 

Cum procedez daca vreau sa returnez un articol ?

In cazul in care nu esti multumit de un articol si vrei sa il returnezi, trebuie sa iei legatura cu noi telefonic sau sa ne trimiti un e-mail pe adresa contact@haiducel.ro in care sa ne precizezi numele pe care a fost realizata comanda si produsul pe care doresti sa il returnezi.

Chiar daca ne comunici intentia de retur telefonic, te rugam sa ne trimiti si un e-mail pentru a avea atat noi, cat si tu, dovada intentiei de retur exprimata in termenul legal de 14 zile.

Pe adresa de e-mail de la care a venit solicitarea de retur iti vom trimite instructiunile de retur (adresa de retur, modalitati returnare bani etc)

 

Unde trebuie trimis articolul pe care doresc sa il returnez?

Adresa de retur poate diferi de la un articol la altul.

Dupa exprimarea intentiei tale de a returna un produs, vei primi indicatiile de retur pe e-mail.

Adresa de retur va fi mentionata in acel e-mail. 

 

Cum trimit un articolul pe care doresc sa il returnez?

Produsul pe care doresti sa il returnezi trebuie sa fie ambalat corespunzator astfel incat sa nu sufere deteriorari in timpul transportului.

Pentru siguranta, te sfatuim sa invelesti ambalajul fie intr-un sac menajer, fie in folie alimentara sau sa-l pui intr-o alta cutie.

Nu pune scotch sau nota de transport pe ambalajul original al cutiei, mai ales daca este vorba de cutia personalizata a articolului respectiv.

Coletul cu articolul returnat poate fi trimis doar printr-o firma de curierat rapid sau direct la unul dintre sediile din Timisoara.

 

Cine plateste transportul pentru retur?

Taxele de retur vor fi suportate de catre client.

 

Cum imi sunt restituiti banii pentru un articol pe care l-am returnat?

Poti opta pentru:

  • a primi banii intr-un cont bancar
  • un voucher cu valoare egala cu suma ce trebuie returnata (poate fi folosit pentru orice comanda ulterioara de la magazinele Haiducel sau www.haiducel.ro)

 

Cand primesc banii pentru un articol pe care l-am returnat?

Desi termenul legal este de 14  zile, incercam sa returnam banii cat mai repede.

Totusi, inainte de a returna banii, articolul trebuie sa ajunga inapoi in depozitul nostru.

 

Articolele care nu sunt acceptate la retur?

Articolele cumparate pe baza unor comenzi speciale:

  • articole personalizate pentru client
  • articole fabricate la cererea clientului   (articole fabricate de firme romanesti pe baza de comenzi speciale precum: lenjerii pentru patuturi, patuturi, costumase pentru botez, rochite etc.)

Articolele care nu respecta "Conditiile de returnare"